Annalkande Festiviteter

Jahapp, då var man tillbaks i gamet igen. Har lidit stora kval de senaste dagarna, men då jag är en så förträffligt finkänslig kille, tänkte jag bespara er detaljerna. Vill inte göra mig skyldig till masskräkningar och annat mys som med största sannolikhet både kan och kommer att inträffa om jag yppar det minsta lilla om mitt nu övergångna tillstånd.

Nåt jag däremot kan nämna är att jag, idioten i rock n´ rollskor, har den stora äran att fylla år på lördag. Den ska firas med pompa och ståt.

     Förutom den tradiotionsenliga smörgåstårtan ska Pelle bjuda familj på egenhändigt lagad mat. Detta kan sluta precis hur som helst, då Pelle faktiskt är rätt duktig på att laga mat, men inte gör det så ofta. Framför allt tillagar han inga direkt svåra rätter när han väl styr upp nåt, utan det blir oftast något mindre tidskrävande och mindre krävande i allmänhet. Så håll i hatten Familj och hoppas på det bästa!
     I värsta fall så ligger det ju en pizzeria i Vivalla Centrum som nog tar emot en skock finnar med partyväxeln ikopplad.

På kvällen väntar i vanlig ordning när någon ska firas, ett fylleslag med vänner och bekanta. Även detta kan sluta hur som helst, men i någon annan antagen form än det jag dillade om rörande matlagningen. För alkoholförtäring i samband med gott sällskap, brukar allt som oftast leda till tokerier. Och tokerier är alltid ett välkommet avbrott i den annars rätt gråa vardagen. Eller, korrigering; dagarna är inte så jävla tråkiga numer, hehe...

Jaja, du som är sugen att joina oss i festeriets tecken, är helt enkelt välkommen. Så länge du har ett sprudlande humör och en turbomatad växellåda á la party i ditt system!

See you in the dimma!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag vill komma! Jag menar, vad gör en suomalainen till? :)

2008-04-15 @ 12:39:57
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: Oggy

Count me in, biatch!

2008-04-15 @ 13:27:39
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: Oggy

På familjepizza också? ;)

2008-04-15 @ 13:33:32
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: Honung

Ytterligare en suomalainen vill bara säga, typ, grattis i förskott. :)

2008-04-17 @ 09:35:45
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0