Dårar på ingång

Tjenis. Ikväll blir det storfrämmande i Öret. Har blivit hotad med än det ena, än det andra. Jag har blivit utmanad på duell, jag ska få arslet alternativt foten avhyvlad och jag har blivit införstådd med att om jag någon gång skulle vakna upp med en dam vid min sida som använder sig av en sk. helkroppsstrumpa, så är den bästa lösningen att gnaga av mig armen istället för att väcka detta monster.

# # #

Jag har även blivit erbjuden en större mängd sömn/bedövningspiller, för att jag på så sätt ska hålla mig undan. Det de små liven inte förstått är att Stesolid i samband med alkohol skapar något så kul som fludder. Man blir inte så lite dum i huvet då. Kul för dem! Eller kanske inte, hähähä....

# # #

Lite sommarmusik för er att förgylla er vardag med:

* Jay Z feat. Beyoncé - Deja Vu
* Robyn feat. Kleerup - With Every Heartbeat
* Robyn - Konichiwa Bitches
* Manu Chao - Bienvenida á Tijuana

Kommentarer
Postat av: Mli

Fan, det där med kroppstrumpan skulle ju bli en surprise...:(

2008-04-30 @ 11:37:34
Postat av: pelle

jahapp, folks, då är jag armlös imorrn då. får väl se till att det blir vänsterarm, blir jag ju av med axelkrångelhelvetet...

2008-04-30 @ 12:02:20
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0