Patrask på resande fot

Kära compadres, jag ber om ursäkt. Inte för att jag varit frånvarande ganska exakt 1 vecka, utan mer för att Ni gått misste om mina eminenta tankar och tillika eminenta formuleringar rörande nämnda tankar. Så, förlåt.

Men vad som hänt är att jag jobbat ca. 1 & ½ pass om dagen. Då blir man lätt lite trött i ögat när man drar sin utarbetade röv över hemmets tröskel vid dagens slut. Jag klagar inte, jag förklarar. Så det så!

Idag ska jag, röven och axeln bege oss till dalkullornas förlovade land. Vi ska besöka Glashäxan. Inte så lite nervöst. Så ni kan väl hålla tummarna att jag återvänder med alla yttre och inre kroppsdelar någorlunda intakta. Det skulle uppskattas något enormt!

Btw, Patrasket och Glashäxan har planer på en överraskning till er. Vad det kan tänkas vara blir ni varse om när kvällningen gjort sitt antågande. För ni vet ju, likaväl som jag, att häxor inte är handlingskraftiga förrän efter mörkrets inbrott. Speciellt såna som drog i sig en hel vinare mol allena kvällen innan.....

Fridens Liljor!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahahaha, MASA DIG HIT NURÅ!! Jag har ju massa alkohol kvar!

2008-04-26 @ 11:57:23
Postat av: Marianne

gillar ditt sätt att skriva.

2008-04-27 @ 00:04:45
URL: http://mielleux.webblogg.se
Postat av: Mli

Pelle sitter på tåget. Ni kan pusta ut, han är hel o välbehållen. Något sliten kanske, men det är hans eget fel...Törstläppen från Ööööörebro. Hahaaaaaa!

2008-04-27 @ 19:06:03
Postat av: pelle

Mli: du e en dåre av modell de lüxe..

Marianne: jag suger i mig berömmet som en bäver gnager träd :)

2008-04-28 @ 00:36:17
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0