Trappgymnastik

Jag har en förmåga som vida övergår mitt förstånd. Vi kan kalla det för en viss talang. Som jag tidigare nämt drar jag till mig idioter på löpande band. Detta medför i sin tur att jag allt som oftast hamnar i de mest skumma situationer. Även när jag är ensam, så infaller pinsamheter. Hmm, verkar ju nu som att det är jag som idioten....
     Jaja, tillbaks till ämnet.
     Igår när jag gick på stan i lugnan ro och skötte mitt, så ville livet återigen visa sig på styva linan. Utan förvarning drar jag en bakåtvolt, mitt i centrala Örebro, som skulle fått Anna Lindberg att gapa av förvåning. Halkade nämligen till på ett trappsteg och vips flaxade armar och ben till höger och vänster som värsta seriefiguren.

Så ser mina vardagar ut. Nån som känner sig manad att byta?

                                                                             *************************

För övrigt dammade jag av en riktig gammal goding idag. The KLF - The White Room. Gammal clubmusik som fortfarande håller. Tack för tipset, Niklas!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha. Sådär så att man far upp igen och snabbt tittar sig omkring "Vad det någon som såg?!"

2008-04-05 @ 22:14:14
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: pelle

haha ja, ungefär så, ja :)

2008-04-06 @ 11:37:40
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0