Låtar och Tack!

Jisses! Det vore ett inte så litet tjänstefel i livets tecken om jag i detta inlägg inte vördnadsfullt tackade alla snälla själar som fick mitt usla humör och ännu uslare syn på livet att försvinna puts väck! Det ter sig onekligen som så att det faktiskt finns fler som bryr sig än vad jag själv tagit med i beräkningarna. TACK SOM FAN TILL ER ALLERS!

Och som ett tecken på min snart uttjatade tacksamhet, följer här några härliga toner som ni kan massera era hörselgångar med. Perfekta att inleda sommaren och dess galna upptåg och hormonstinna dygn med!

* Dilba - Golden Kids
* Swingfly - Winner
* Looptroop Rockers - The Building
* Alphabeat - Fascination
* Mando Diao - Train On Fire

Nu måste jag rusa, ska nämligen iväg och träffa höga höns och skriva kontrakt (föhoppningsvis).

Puss på Er!


Kommentarer
Postat av: anna

Lycka till med hönsen! (Haha kom o tänka på vårt samtal om tuppar häromveckan, blir vi aldrig av med dessa fjäderfän?) ;)

2008-03-28 @ 16:49:37
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0