A & B

Idag fick jag skäll. För att jag hade talat bra om person A till person B. Person B hade sedan tolkat det jag sagt rörande person A på sitt eget sätt, som vi ju alltid gör. Svårt att tolka det på nån annans sätt, om man inte får en guidebok i hur det funkar.

Hur som helst bad jag om ursäkt. Men sen slog det mig: Varför ska jag be om ursäkt, när det är tolkningen som gjort person A upprörd och inte mina ord? Blir fan lite lack. Tror person A verkligen inte mer om mig än så, att jag skulle sänka personen ifråga?
Hmm... Ska slå person A en signal när jag lugnat ner mig lite.

Och efter jag spelat fotboll.

Hrmpf.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

B kanske bara funderade högt och vred och vände på saker. Men B förstod hur du menade. Frid?

2008-05-28 @ 17:39:08
Postat av: Oggy

Person A var inte arg alls på dig, och det var inte menat som skäll från Person A's sida alls.

2008-05-28 @ 18:02:13
Postat av: Filantropen

Person A & person B: Ok. Fridens Liljor :)

2008-05-28 @ 20:40:05
URL: http://pellepatrask.blogg.se/
Postat av: Eddie

Person C (Eddie) fattar fan ingenting!

2008-05-28 @ 20:54:30
URL: http://lovinganti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0