ÄH

Hujedamej vad uttråkad man kan vara då. Det är så in i hela jävla örat tradigt allt känns. Tog mig en promenad; uttråkad. Vilade; uttråkad. Kollade 30 sekunder på Körslaget; massivt uttråkad. Förjävligt, helt enkelt.

# # #

Glashäxan messade att jag skulle ut och ta mig en öl. Förmodligen för att lätta sitt eget nu monumentalt dåliga samvete, då jag även blev informerad om att hon sitter hemma hos sin mor och dricker vin. ÖVERRENSKOMMELSEBRYTARE! SVARTFOT!!

# # #

Snart är det nedsläpp i VM-hockeyn mellan Sverige och Ryssland. Fy faaaaaan vad Svedala kommer bli överkörda! Iaf en liten ljusglimt i tristesstöcknet. Bara därför kommer väl Sverige göra en bragdmatch och ryssarna spela som en påse nötter.

Kommentarer
Postat av: Mli

För i helvete Pelle!! Mamma TVINGADE MIG! Det är sant, jag har en slang ner i halsen och jag sitter fast i fotöljen! RESCUE MEEEEEE!!!

2008-05-10 @ 21:28:29
Postat av: pelle

Mli: jojo! det scenariot är ungefär lika troligt som att nästa hockey-vm vinns av Kambodja.

2008-05-10 @ 21:55:17
URL: http://pellepatrask.blogg.se
Postat av: fröken gud:

haha! eftersom att jag alltid tolkar saker lite som jag vill, så är du den första jag ringer om jag behöver galen finsk torpedhjälp.
jäp, jag hajjar. jag vet inte. vilken otrevlig sate jag är. :) men är ju så gud är; ser allt, men ingen har sett honom. förutom att jag existerar då.. å andra sidan. ska bättra mig! ha det gött!

2008-05-10 @ 22:04:09
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se
Postat av: Ilir

Haha, jo jag bor i dublin i en månad till. Du fårvänta med att skicka Oggy, måste skaffa en bur som han kan bo i först. =)

Hatar när gamlingarna gör det där. jag brukar försöka punktera däcken innan jag lägger in stöten.

2008-05-10 @ 22:50:10
URL: http://lepricon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0