Förlovningsfrossa

Jaaaahapp. Då ska gode vännen, tillika en av mina nya chefer, Victor "Rom och Cola", förlova sig idag. Och jag kan verkligen inte göra annat än gratulera honom till det hela. Hans numera "bättre hälft" kunde verkligen inte vara av bättre dager. Har inte träffat henne så mycket, men det lilla jag vet är att hon verkar ha huvet på skaft, lätt till skratt och så är hon skapligt vacker.
     Och Victor, med vilka övermänskliga krafter du lyckats snärja henne har jag ingen som helst aning om. Men det fråntar inte ett dugg av den glädje jag känner för Er skull! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!

Och jag som hade ingått en pakt; dvs att inte förtära mer alkohol förrän den 24:e denna månad.
     Ledsen, Glashäxan, men jag måste bryta mitt ord. Hoppas du har överseende med detta...

Kommentarer
Postat av: Mli

Hmpf...

2008-05-03 @ 13:39:22
Postat av: Mli

Men ok. Pelle! Jag önskar dig en strålande fylla, jag hoppas att du vaknar och mår som en ängel imorgon, pigg och vacker som en nyponros.

Eller, nä. MOOOHAHAHAHA (Önskar jag kunde lagt på ljud
på det där skrattet, med ett eko som varar i 2 dagar)

Eller, nä. /DiplomaTina ;)

2008-05-03 @ 18:19:19
Postat av: Maria

Hahaha, nä, visserligen ingen milstolpe till bok man måste passera, nej...Men you know us 77:or. Vi gör rätt för oss, vi! =)

2008-05-03 @ 19:10:58
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0