Moi

Eftersom det varit så tyst från min sida ett par dagar, tänkte jag nu ge er lite fakta om mig själv. Vet att ni håller på att gå under av nyfikenhet rörande vad som får mig att ticka, så varsågoda!


Jag gillar...

* Tacos. Det blir ju en smakexplosion i käften på en. Stort plus är att  fjärtandet efter en tacosittning blir monumentalt.

* Sommaren. Allas nivåer höjs en aning. Syftar nu på östrogen - respektive testosteronnivåer. Måste ju innebära att även Yours Truly får ragg så småningom.

* Lidl. De har så pinsamt låga priser på snask och annat roligt, som t.ex. glass.



Jag anser att...

* Laktosintolerans är en jävligt onödig och fjantig grej att dras med. Jag vill kunna proppa i mig vad fan jag vill! ( Jag gör det ändå, vare sig min mage pallar eller ej)

* Kaffe ska drickas ur glas och tillföras 2 sockerbitar och lite mjölk.

* Sluta röka är störtlöjligt. Tänk så många kids man får chansen att säga "Nej, skaffa egna" till.


Jag föredrar...

* Kärlek framför ensamhet.

* Ensamhet framför intetgivande vänskap.

* Fungerande axlar och knän, istället för motsatsen.


Sådär, kära Fellow Idiots! Nu kan ni skriva en uppsats om mig och skicka in till närmaste universitet.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Hehe, jag är beredd att hålla med dig om allt det där, du vise.

2008-05-22 @ 15:26:19
Postat av: fröken gud:

samma här. förutom det där med socker i kaffet. blööö.

skicka till universitetet? jag skickade min till en psykolog. var det fel?

2008-05-22 @ 16:12:07
Postat av: mulin

Jag håller med om allt förutom allt som hade med kaffet att göra. Nej till glas, socker och mjölk.

2008-05-22 @ 18:34:06
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Marianne

ha, sluta röka är en asbra grej, fett! men så får man faktiskt fest-röka ibland. :P



håller med om kaffet - två sockerbitar och lite mjölk, yum!



kärlek är fint. <3

2008-05-22 @ 19:43:55
URL: http://sotflicka.blogg.se/
Postat av: mulin

Jag har faktiskt funderat på en inneboende! Ska nog annonsera om det i bloggen.... (: Och ja, sen ska jag ta burkarna.. Och så funderar jag på om man kan sälja konservburkar för en dyr penning. Vad tror du?

2008-05-22 @ 22:45:21
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Jag skojar INTE. Jag är desperat!

2008-05-22 @ 23:02:57
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0