Periodunderhållning del 2

Perioden inleddes med ett svenskt powerplay, där målskytten från förra perioden, Mattias Weinhandl, smekte iväg ett handledsskott som tog klockrent i Nabukovs vänstra krysstolpe.
     Annars har det varit en jävla fart i matchen. Inte lika grinigt och fult spel som i 1:a, men inte desto mindre underhållning.
     Ryssarna kvitterade till 1-1 genom Semin, på retur efter skott av Ovechkin, som annars haft en dålig kväll så här långt. Man vinner inga matcher i utvisningsbåset och där har Ovechkin suttit 3 gånger. Mindre lyckat, alltså.
     Tre Kronor tog återigen ledningen i slutet av perioden genom mål av Tony Mårtensson, 2-1, Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag var lite orolig över din kväll igår som verkade gå i tråkighetstecken. Men jag kan ju se här att du och grabbarna faktiskt hade det riktigt fint ihop. Vin kvinnor och sång hade jag önskat dig, men istället fick du män och klubba och..(?) Hur blev det här nu?

2008-05-11 @ 08:39:28
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se
Postat av: pelle

du, kom inte med några spydigheter, kvinna. du loosade vadet & ska hädanefter krypa för mig i all oändlighet!

2008-05-11 @ 10:47:17
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0