Periodunderhållning

Hade jag vetat att matchen skulle bli så här jävla bra, så hade jag tagit eftermiddagens/kvällens tristess med ett enda stort jävla flin. För vilken otrolig FIGHT!
     Ryssarna är galna, med Ovetchkin i spetsen. De surrar som bålgetingar i Sveriges zon och visar prov på speed i skridskoåkningen, rappa handleder och teknik utan dess like. Sverige, som är ett decimerat manskap efter 2 matchstraff på Murray och Strålman, spelar smart och lurar ryassarna till att ta dåraktiga utvisningar och leder med 1-0 efter första perioden.

Skit på er till nästa periodpaus, får se om jag har nåt att komma med då. Eller jo, det har jag. Om inte annat ska jag berätta varför det är så jävla kul att åka ghettobuss.

Hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: Mli

Rappa handleder? Har inte alla karlar det?

2008-05-10 @ 23:49:07
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se
Postat av: pelle

varför blir jag inte förvånad över denna kommentar just från dig? hujedamej....

2008-05-11 @ 00:15:17
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0