Sista jävla inlägget ang Båtresa

Iom att genomslaget inte blev särskilt massivt rörande Cinderellaturen den 6/6, så finns det en liten öppning hos Birka Princess den 23/5, om det nu passar bättre. Vet dock inte om de har några platser kvar, då jag inte kan nå dem för tillfället eftersom teletiden inte gäller nu.
     Deras priser ligger iaf på 500 bagis med buffé, utan transfer.

Så om det är nån annan som vill styra upp det hela, gärna för mig! Jag har däremot gjort mitt sista för er, era PARTYPOOPERS!

(Jag är inte ett dugg bitter)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu tycker jag du ska lugna ner dig... Lämna att vara bitter till oss från Dalarna som verkligen kan det!

2008-05-08 @ 06:54:27
URL: http://lotla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0