Skäll

MSN-konveration idag:

*censur* säger (10:47):

sluta skriva om hockey!

CP-Slobbe säger (10:47):

ha ha ha

CP-Slobbe säger (10:47):

hej!

CP-Slobbe säger (10:47):

allt bra?

*censur* säger (10:48):

nej jag är förbannad. för jag hatar hockey, och det enda du tjatar om i din blogg är hockey! 3 heeeela inlägg! i give you the evil finnish eye

CP-Slobbe säger (10:48):

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

CP-Slobbe säger (10:51):

du e rolig du

*censur* säger (10:52):

 men du kan väl ändå slänga in några idiotiinlägg i bloggen emellanåt dom där sportinläggen!
CP-Slobbe säger (10:52):

ok ok, its a deal..några idiotiinlägg blir d oxå..lovar


# # #

Ok, så ligger det alltså till. Men jag lovar att blanda in lite idioter mellan varven. Men ju längre Finland tar sig i VM, desto mer referat blir det. Bara så att ni vet.


Kommentarer
Postat av: anna

det var väl inget tufft inkognitonamn du gav mig?! fyfan vad nedvärderande! mjölken och filen kommer med posten på moppo!

2008-05-11 @ 11:25:19
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: pelle

du, om du själv ber om ett annat namn, så är det upp till moi att ändra det efter eget behag. & vad är mer incognito än #censur#? så det så....

2008-05-11 @ 11:41:32
URL: http://pellepatrask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0