Uppladdning

Yes! Endast en enda fjuttig liten dag tills det är dags att ge sig ut i de djupa värmlandsskogarna. Helgen har ett 3-dagars hejdundrande äventyr i beredskap och jag håller banne mig på att gå upp i limningen!

# # #

När man packar diverse attiraljer att släpa med sig på utflykt, så slår det mig, och häng med i tankegången nu: Hur ofta vet man på förhand att man kommer vara i behov av en tejprulle? Det vet man ju inte. Därför är mitt råd att ALLTID gå runt med en tejprulle, eftersom man de facto aldrig vet när den kan komma att behövas. Så jävla smart! Eeh......

# # #

Nu ska jag sola, slappa och göra så absolut lite av denna dag som möjligt. Kanske slår en bella till Lilltrollet (Niklas) för att se hur han mår. Han var nämligen ute igår och skrattade rått åt mig för att jag inte kunde joina honom. Who´s laughing today, buttmunch?

Nu: Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

fader fohra??? HAHAHAHAHA! jävla knäppskalle! dock svårt att vara underhållande när man ligger ihopvikt & eltejpad i en garderob... ja, eller kanske inte. bara det räcker kanske.

2008-05-29 @ 15:32:15
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0