Dan före dopparedan

För dig som inte fattat det, så är det torsdag idag. I större delar av världen innebär detta att imorgon är det fredag. Fredag innebär just denna vecka skönt elektrotunggung på Frimis, frambringat av Dennis sköna toner bakom mixerbordet. Jag ser ju inte fram emot detta ett endaste dugg. Inte det minsta. Nu ljög jag. Sorry, ska inte hända igen.

# # #

Dagens bravader innefattar Oggy. Iofs innefattar rätt många av mina dagar Oggy, då det inte går att slippa den jäveln. Han är som som ett irriterande utslag. Som skabb. Man kan, om man nu vill, kalla honom Skabby. Säg inte att jag har sagt det bara.
     En annan sak rörande Oggy, som ni säkert inte är medvetna om, är att han snart ska bli moviestar. Jo, det är säkert! Jag sitter t.o.m här med en affisch som snart slängs upp på varenda lyckstolpe i stan. Den innehåller följande information:

" This summer there is no holding back
 
Agent Knully has reloaded his Gun

The XXX - Files

Starring: Oggy and Traci Lords "

Tyvärr får jag inte visa affischen i sin helhet p.g.a rättigheter och sån skit. Men den är asläcker, tro mig!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Introducing dOggy-style!

2008-05-15 @ 11:46:01
URL: http://lovinganti.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

många tecken var det. dock inte det jag först trodde eftersom att jag både lever & är omisshandlad idag.

pfft! bu på dig själv, satans favoritgosse.

2008-05-15 @ 15:28:19
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Ilir

A BlockBuster!!!

2008-05-15 @ 16:28:41
URL: http://lepricon.blogg.se/
Postat av: pelle

Eddie: så du har sett trailern du med? FETT!



ilir: det kan du ju fethaja!

2008-05-15 @ 18:03:31
Postat av: fröken gud:

önskar att jag vore linda rosing? jag önskar hellre att jag badade i syra, var gift med bert karlsson & åt rakhyvlar till frukost varje dag, du satans avkomma

2008-05-15 @ 23:45:01
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: pelle

fröken gud: hahaha satans avkomma? det var som fan...

2008-05-15 @ 23:48:14
Postat av: fröken gud:

vilken smickrare jag är, va? :)

2008-05-16 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0