Jag & Ronaldinho i samma liga

Fy fan. Har försökt sova i cirkus 4 timmar utan större lycka. Kanske var det så att jag slumrade till 1 timme. Eller så gjorde jag inte det. Inte helt hundra på den punkten.
     Hur som helst så började tankarna vandra under småtimmarna. Jag ska spela fotboll på onsdag. Match. Korpen. Med ett gäng galna syrianer. Skit i motståndarna, det är det egna laget jag ska vara skraj för. Jag som inte rört en boll på X antal år. Kan sluta hur som helst...
     Nog för att jag var rätt haj på skiten när det begav sig, men det var ju ett par år sen. Bryter jag ben, armar och punkterar en lunga, så ska ni väl inte bli för överraskade. För att klargöra: Jag syftar på mina egna ben, armar och ena lunga. Ingen annans. That´s not how I roll, sörni. För jag och Ronaldinho spelar samma spel, dvs Harry Boy. (Hahahaha)

# # #

Nä, nu får det fan vara läggdags.

Hej!

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

nu jävlar i helvetets förbannade jävlar vinner du/ni. annars....

2008-05-27 @ 11:50:30
Postat av: Harry Boy

jag ska göra 3 mål. så är det bara. det sista vevar jag in med ena lungan i näven.

2008-05-27 @ 13:23:22
Postat av: anna

ALLTSÅ NU SKRIVER DU INTE OM FUTBULO! annars blir det skäll igen. you dont mess with finnish ladies.

2008-05-27 @ 19:04:04
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Sportfånen

anna: liiite mer sport blir det allt mellan varven.det är ju trots allt EM snart. hähähä....

2008-05-28 @ 14:13:02
URL: http://pelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0