Patrasket i liten ålder

När jag var liten, så ville mina föräldrar att jag skulle bli el-tekniker. Även jag delade mina föräldrars önskan om att bli el-tekniker. Det enda lilla smolket i min annars oerhört renliga bägare, var att jag inte, varken då eller nu, besuttit och rimligen ej heller besitter, det minsta lilla uns av teknisk kunnande eller den logiska tankeföring som krävs. För att du verkligen ska förstå vad jag menar, så har du en bild att tillgå. Detta eftersom en bild säger mer än tusen ord, sägs det.


Kommentarer
Postat av: Fanskapet

du som inte hajar innebörden av detta inlägg behöver inte känna dig alltför nedstämd: "rimligen ej heller besitter, det minsta lilla uns av teknisk kunnande eller den logiska tankeföring som krävs." detta gäller allt som har med mig att göra. hej.

2008-05-25 @ 17:34:23
URL: http://pellepatrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0